+382 50 472 135-centrala; +382 50 470 272-kabinet; opstinamojkovac@t-com.me; Facebook      

OBAVJEŠTENJE

NAREDBA
o uvođenju kontrolisanog procesa rada i rotirajućih dežurstava

Predsjednik Opštine Mojkovac, u skladu sa Naredbom Ministarstva zdravlja Crne Gore o sprovođenju mjera za sprječavanje infekcije izazvane novim korona virusom, i  preporukama  Nacionalnog koordinacionog tijela za zarazne bolesti, donio je

NAREDBU
o uvođenju kontrolisanog procesa rada i rotirajućih dežurstava

Koja podrazumijeva da starješine organa od ponedeljka, 16.marta, organizuju proces rada na način što će:

  1. zaposlenom roditelju/staratelju/hranitelju/usvojitelju djeteta, koje nije starije od 11 godina života, obezbijediti pravo na plaćeno odsustvo sa rada;
  2. trudnicama, zaposlenima starijim  od 55 godina i hroničnim bolesnicima preporučiti da ostanu kući;
  3. uspostaviti dežurstva za radna mjesta gdje je to neophodno – 1 zaposleni iz sekretarijata i službi;
  4. omogućiti zaposlenima, u slučaju gdje je to moguće – a kako bi sistem funkcionisao bez zastoja, pristup za rad od kuće;
  5. na portirnici i pisarnici obezbijediti prisustvo jednog zaposlenog sa zaštitnom opremom;
  6. rad sa strankama privremeno prekinuti, osim na pisarnici Opštine Mojkovac, uz prisustvo najviše dvije osobe istovremeno.

Komunalna policija, Komunalna inspekcija, Služba zaštite i spašavanja će nastaviti rad u punom kapacitetu.

Sugerisano je građanima da ne dolaze lično već da za zahtjeve i informacije koriste zvanične e-mail adrese i brojeve telefona  i  da ostave potpune podatke kako bi ih nadležni organ mogao povratno informisati.

Predsjednik Opštine, Opštinski Tim za zaštitu i spašavanje, rukovodioci organa lokalne uprave su u stalnom dežurstvu, dok će Predsjednik Opštine u kontinuitetu  informisati građane o trenutnoj situaciji i preduzetim aktivnostima na lokalnom nivou.

Naredba se primjenjuje od 16.03.2020. godine.

Predsjednik Opštine Mojkovac

Ranko Mišnić

© 2020 Bild studio